fredag 9 juni 2017

Nya böcker #20

Då var det dags för lite nya böcker igen! Denna gången har Bokfabriken varit snälla och skickat mig två böcker. Nämligen tredje och fjärde delen i en av mina favoritserier, Warriors. Första och andra boken var AMAZING, och jag har precis börjat på tredje boken och den verkar kunna nå upp till samma nivå. 




Hur fina är dem inte? Älskar omslagen, så underbara!
Ser verkligen fram emot att få läsa dessa böcker. Förvänta er recensioner på dessa inom kort!
Vill ni läsa recensionerna på de första böckerna i serien så hittar ni del 1 HÄR och del 2 HÄR

Har ni läst böckerna i serien Warriors? Vad tyckte ni om dem? Kommentera! 

2 kommentarer:

  1. Min dotter verkligen älskar den serien!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag! Den är ju helt underbar. :)

      Radera