måndag 1 augusti 2016

Nya böcker #18

Nu under sommaren kanske man skulle kunna tro att man hinner läsa extra mycket, men för mig har det faktiskt minskat då jag passat på att umgås med min pojkvän under de få veckor han hade ledigt från jobbet. Därav bristen på recensioner, men jag är snart tillbaka i mina rutiner igen så oroa er inte.

Under förra veckan fick jag hem ett paket från Modernista med en bok i som jag velat läsa under en längre tid, nämligen: Glastronen, skriven av Sarah. J. Maas. 


Författaren är mycket omtyckt och likaså hennes böcker. Det mesta jag hört om dessa böcker är positivt, så mina förväntningar är relativt höga. Längtar tills jag kan sätta mig med denna godingen! 
Och titta på omslaget, är det inte sjukt läckert? 

Har du läst Glastronen? Vad tyckte du om den? Kommentera! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar