lördag 21 maj 2016

VILL HA-lista #2

Böcker vill man alltid ha, och trots hur många man har, så finns det liksom alltid plats för några till. Dessa böcker vill jag ha just nu!! 

DU ÄR ALDRIG ENSAM - SARAH DESSEN
Alltså, jag tror inte det finns någon som inte håller med mig om att Sarah Dessen-böcker är riktiga sommar-böcker. De är så underbara och de ger alltid en känsla av sommar för mig iaf. Älskar alla andra böcker som jag läst av henne, så varför skulle jag inte känna detsamma för denna? 
SVART SOM EBENHOLTS - SALLA SIMUKKA
Läste första boken i denna serien och tyckte inte om den något vidare mycket, läste andra boken och tyckte den var väldigt bra. Så därför, måste jag ju få reda på hur det slutar för Lumikki. Den sista boken verkar riktigt spännande, så skulle verkligen inte ha något emot att få ha den i min ägo. 
Du kan läsa mina recensioner på föregående böcker i serien genom att trycka på deras titlar, Röd som blod & Vit som snö.


ZOMBIER I SPEGELLANDET - GENA SHOWALTER
Och, jag tror att denna boken funnits ute ganska länge, men jag hade inte en aning om att den, alltså fortsättningen på Alice I Zombielandet hade kommit ut. Jag tyckte sjukt mycket om den boken, om jag minns det rätt, det var ju trots allt ett tag sedan jag läste den (2014, shit vad tiden går fort!!). Du kan läsa min recension på Alice I Zombielandet här.











Har ni läst någon av böckerna jag vill ha? Vilka böcker vill ni ha just nu? Kommentera!

2 kommentarer:

  1. Just nu vill jag ha Everything, Everything, Kungens födelsedag och Burial Rites. Man vill alltid ha böcker,trots att jag precis ha beställt några och inte änns fått hem dom ännu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt inte hört något om några av böckerna, men det kanske är något för mig att kolla in, senare.
      Och ja, böcker kan man verkligen aldrig få för många av! Kram :)

      Radera