söndag 10 januari 2016

Bokiga mål 2016

Förra året var ju (som jag nämnde i videon i förra inlägget) inte ett så bra år för mig, på något sätt, och speciellt inte om man kollar på hur otroligt lite jag läste. 
Nu när jag har tänkt komma tillbaka och försöka ta tag i bloggen igen så tänkte jag att jag ändå vill sätta upp ett mål för mig själv, för det är ju alltid roligare om man har ett mål. 
Så jag antog utmaningen eller vad man ska kalla det på Goodreads där man kan sätta upp ett reading goal i år igen, dock halverade jag mitt antal böcker som jag ska läsa till detta året, för att jag ska kunna nå målet. 

Detta året har jag satt upp som mål att läsa 25 stycken böcker. Och jag hoppas och tror att fler detta året kommer bli ett bättre angående min läsning och bloggen. 

Jag har nu satt upp en lista på vad jag skulle kunna blogga om och liknande. Sen tänkte jag att, om det skulle uppskattas och om ni skulle tycka det var roligt att kolla på så skulle jag även kunna använda Youtube till bloggen, till typ sådant som Book Hauls eller för att visa upp böcker och liknande. Skulle det vara en rolig idé?

I alla fall, jag önskar er verkligen en riktigt god fortsättning på detta nya året och hoppas att det kommer bli ett bra år med många spännande läsupplevelser!

Kram på er!

PS. ni kan alltid följa mig på Goodreads om  ni vill, slänger in en länk till det HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar