lördag 15 augusti 2015

Nya böcker #16

Under mitt uppehåll från bloggen har jag samlat på mig en hel del böcker. En del recex men även ganska många som jag köpt själv/fått. 
Så nu har jag fullt upp fram tills vintern känns det som när man kollar på högen av böcker som bara står och väntar på mig. 
Mina nya böcker är följande: 




Titlar och författare:
Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden & Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson.
Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist.
Syskonkärlek & Inte han - Sheila O'Flanagan.
Sammansvärjningen - Ursula Poznanski.
50 sätt att sabba planeten - Mark Townsend & David Glick
Stalker - Lars Kepler
After: När vi möttes - Anna Todd
Skuggornas stad - Yamilé Andreasson
Ett mörkt förflutet - Nicole Löv

Hela 12 stycken nya böcker. En hel del att läsa alltså.
Men de verkar jättebra allihop, så problemet är nog snarare att välja vilken man ska läsa först.. Haha!


Har ni läst någon av mina nya böcker? Vad tyckte ni? Kommentera! 




2 kommentarer:

  1. Läste Endgame i vintras, gillade den inte speciellt då. Nu i efterhand så tänker jag ofta på den och längtar till fortsättningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det enda jag vet om boken är det jag läst på baksidan av den, men jag tycker den verkar bra så vi får väl se sen..
      Men det låter ju ändå helt okej. Vi får väl se sen hur fortsättningen blir!

      Radera