lördag 9 maj 2015

Nya böcker #15

Hej på er kära läsare! Hoppas allt är bra med er.

Förra veckan och några veckor innan det så har jag fått hem lite nya böcker. Alla kommer från Rabén & Sjögren, som var så snälla med att skicka ut så många fina böcker. Det tackar jag så jättemycket för!!

Du föll och jag för dig, skriven av Lina Stoltz.

Matchad, Korsad & Utvald, alla skrivna av Ally Condie.

Röd som blod & Vit som snö, båda skrivna Salla Simukka.

Jag kan säga att jag är riktigt spänd på dessa böcker och längtar verkligen tills jag har chansen att sätta tänderna i någon av dem. Är så otålig så tror jag faktiskt ska tjuvstarta lite men en av dem. Men vi får se hur det blir. 
Snartv får ni i alla fall sex stycken nya recensioner att läsa, så håll utkik här på bloggen.

Har ni läst någon av böckerna jag fått? Vad tyckte ni?
Kommentera! :)

2 kommentarer:

  1. Jag gillade Matchad, Korsad och Utvald! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra.
      Jag läste ut Matchad för ett tag sedan och gillade den väldigt mycket och just nu håller jag på med Korsad som också är riktigt bra än så länge. :)

      Radera