söndag 15 februari 2015

Tävling: Vinn signerat exemplar av Cirkeln + tygkasse

Det är dags för tävling, och inte vilken tävling som helst. Eftersom det är filmpremiär för Cirkeln den 18 februari, som är baserad på boken med samma namn som skrivits av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren så har jag fått möjligheten tillsammans med Rabén & Sjögren att till er, mina läsare, lotta ut ett signerat exemplar av Cirkeln (med filmomslaget) och en nyckeln-tygkasse.
Jag kan själv säga att boken är riktigt läcker, och du får ju dessutom den signerad, hur fint är inte det? 

Det enda du behöver göra för att delta är kommentera nedan med namn och mejladress + en liten motivering till varför just du ska vinna. Sen kontaktas vinnaren via mejl, så glöm inte att skriva din mejladress i din kommentar! 


Tävlingen avslutas den 17/2 kl: 23:59, så se till att anmäla er innan dess för att vara med och tävla!

Psst... glöm inte att ta en titt på trailern nedan.



8 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med i tävlingen! :) Jag har inte läst någon av böckerna än, så det skulle vara min motivering för att vinna ;) //Malin jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med! :)
    Har ännu inte läst boken, så det vore kul att vina så jag får chansen att göra det.

    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  3. Cirkeln-trilogin är böcker som jag ännu inte har läst, men som framkallar craving # 1 hos mig och därför vore det så underbart att få vinna! :)

    symirre@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med!
    Jag har läst böckerna men det vore jätteroligt att få ett eget exemplar och dessutom signerat.

    bokslukaren.elin@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill jättegärna läsa denna bok, hade helt missat hypen kring den och vill inte längre stå utanför!

    sofia.r.jonsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Häxor är oerhört fascinerande, mystiken och den gemenskapen med andra häxor som man genom magi kan lära känna på även en andlig nivå och forma band som inte går att brytas. Det här borde vara en bokserie för mig!

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med :) Har inte läst böckerna än, men de verkar vara i min smak, därför skulle jag gärna vilja vinna denna!
    Vanja
    vanjaeATlive.se

    SvaraRadera
  8. Att vinna en signerad bok kan få vem som helst att må lite bättre i detta dystra februari mörker. Tygpåsen blir en riktig guldkant på vardagen, något alla borde ha på axeln.
    Att få chansen att vinna båda, en riktig toppen grej som riktigt lyser upp!
    linnea.ado@gmail.com

    SvaraRadera