söndag 8 februari 2015

Book-cravings #1

Det finns så många bra böcker och jag skulle helst vilja ha alla. Men jag tänkte att jag ska visa upp några jag speciellt är sugen på så kan ni, om ni vill, kommentera vad ni tyckte om dem om ni läst dem. Eller kanske tipsa om några böcker ni tycker jag borde läsa och recensera?

Här är några av de böcker jag verkligen skulle vilja ha just nu: 
The Mortal Instruments (serien) - Cassandra Clare
Sedan jag såg första The Mortal Instruments filmen så har jag velat ha böckerna. Gärna alla, haha. Dessutom är de riktigt snygga, så skulle inte ha något emot att ha dem i bokhyllan.


Harry Potter (serien) - J.K. Rowling
Jag är nog typ den enda i hela världen som inte läst HP-böckerna vid detta laget. Dock äger jag och har sett alla filmer och totalt älskar dem, vilket betyder att jag måste ge böckerna en chans. Det är nog dags att skaffa och läsa dessa nu!


Dream Dark (Beautiful Creatures #2,5) - Kami Garcia & Margaret Stohl
Som ni redan vet är Beautiful Creatures en av mina favoritserier någonsin. Detta är en del av serien, närmare bestämt del 2,5 av 4. Vilket betyder att jag måste skaffa den också, så fort jag får chansen, så att jag kan få njuta en stund till, av den nästan bästa serien någonsin.


Hämnden Bär Prada - Lauren Weisberger
Skaffade in Djävulen Bär Prada för ett tag sedan. Har dock inte läst den än, men har läst andra böcker av samma författare innan och tycker dem är ganska bra. Så varför skulle jag tveka om att läsa denna boken?



4 kommentarer:

  1. The Mortal Instrument-serien vill jag också ha :). Harry Potter böckerna är underbara! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är nog dags att jag tar tag i detta och läser HP-böckerna snart i så fall! :)

      Radera
  2. Jag har läst de tre första böckerna i The Mortral Instrument-serien och tyckte att de var jättebra. Harry Potter har jag tänkt att jag ska läsa men har inte gjort det är. Alla böckerna värkar bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det låter lovande! Jag längtar verkligen tills jag har möjligheten att läsa The Mortal Instruments-serien.
      Skönt att det inte är bara jag som inte har läst HP-serien än, haha! :D

      Radera