torsdag 29 januari 2015

Nya böcker #14

På det senaste har jag samlat på mig lite böcker. Tänkte visa upp dem i detta inlägget.

Som om jag vore fantastisk - Sofia Nordin : Fick ett mejl om jag ville läsa denna boken och recensera den, tackade ja och nu är den här. Vet inte så mycket om boken förutom det jag läst på baksidan. Den verkar helt okej, lite annorlunda emot vad jag brukar läsa, men det ska bli spännande att läsa i vilket fall!

Paganinikontraktet, Hypnotisören & Eldvittnet - Lars Kepler : Jag har inte läst något från Lars innan, men eftersom en del jag känner läst böcker som han skrivit och sagt att dem är jättebra, så tänkte jag läsa dem. Och just när jag ville ha dem som mest så hittade jag alla dessa tre jättebilligt på loppis. Grymma fynd alltså!
Och även om det inte märks här i bloggen, så gillar jag faktiskt deckare. Dock har jag inte hittat några jag varit sugen på att läsa på senaste, men nu ska det bli kul att få läsa dessa. Och det är ju bara ett plus att det är en deckare + thriller!

Det var alla böcker jag införskaffat denna gång. Men jag är jättenöjd med dessa och riktigt taggad på att läsa dem.

2 kommentarer:

  1. Som om jag vore fantastisk är jag lite sugen på att läsa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen att du ska göra!! :)

      Radera