söndag 8 september 2013

Utmaning

Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga? 
- Innan jag skapade en bokblogg tyckte jag det verkade konstigt med dessa bloggar. Men senare började jag läsa Albas blogg, Boklyckan och några fler. Jag ändrade uppfattning om dessa bloggar helt och tyckte det verkade jättekul att driva en bokblogg. Så då startade jag en egen! Men det är nog mest Alba som har inspirerat mig till detta. :D 

Hur väljer du ämnen att blogga om?
- Jag väljer lite av det jag tycker är intressant, sådant som jag tror att andra vill läsa. 

Vad vet de flesta inte om dig?
- Innan jag startade min bokblogg tyckte jag det verkade konstigt och till och med töntigt med en bokblogg. Men det var nog mest för att jag inte ens hade själv testat på hur kul det verkligen var. Och självklart tycker jag inte det längre. Det är något av det roligaste som finns! 

 Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
- Min stil går inte att beskriva så, den är liksom, MIN STIL. 

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
- Vara med kompisar, läsa, dricka te och rida. Finns massa annat jag gillar att göra också, men dessa är några exempel. 

Jag tänkte nu skicka över den här utmaningen till fem andra bloggare och det blir:
- Alba, Boklyckan
- Mimmi, Minbokkista 
- Elvira, Mylifestylebyelvira
- Dola, Dolasbokblogg
- Ella, Mittimellan

5 kommentarer:

  1. Åh, tack för att du taggade mig men jag har redan gjort den!
    Men du får gärna läsa svaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, okej! Jo, det ska jag göra. :)

      Radera
  2. Oj tack så mycket! Ska göra den så fort jag har tid! :D <3

    SvaraRadera