fredag 7 juni 2013

SOMMARLOV

Jag har väldigt mycket tid över nu när det är sommarlov och allt, så jag tänkte, i alla fall över sommarlovet komma tillbaka, recensera böcker som vanligt och se hur länge det håller sig. 
Just nu håller jag på att läsa om hela Twilight-serien & verkligen se om jag missat något. Sedan tänkte jag jämföra varje bok med respektive film, så där har ni något att se fram emot. 
Samtidigt måste Hemligheternas rike & Anna klädd i blod läsas ut. Men det borde gå fort och det kanske kommer en recension på Anna klädd i blod redan idag. 
Sen så ska jag göra om designen lite hade jag tänkt, ändra header (kanske) och bakgrund, eftersom det är faktiskt sommar nu och så kan man kosta på sig att fixa om då att det blir lite trevligare att besöka bloggen, eller vad tycker ni? 

Så nu är jag tillbaka och har lite mer insperation för att blogga, jag kommer nog inte sluta trots allt, bra va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar