måndag 17 juni 2013

Post #6

Nu idag och förra veckan har jag införskaffat lite nya böcker. Ett recex & två böcker som jag köpt.



Saeculum är ett recex som jag fått från Opal (tack så mycket)! Jag har ganska stora förväntningar på denna boken då jag hört att hon är en fantastisk författare.




Modellsommar köpte jag från en bokhandel i lördags. Vet faktiskt inget om författaren eller boken mer än handlingen, men den verkar helt okej. Ska bli kul att läsa i alla fall eftersom den handlar om sommar, därav titeln! 



Denna boken har jag varit sugen på väldigt länge nu. Har dock aldrig lånat den på biblioteket för att läsa den. Men nu har jag köpt den och kan äntligen läsa!! 

4 kommentarer:

  1. Är också sugen på att läsa Saeculum!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst verkar den bra. Kan inte hålla mig borta från den typ!;)

      Radera
  2. Nu blev jag nyfiken på vad modellsommar är för bok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, har dock inte börjat läsa den än. Men snart så!

      Radera