fredag 19 april 2013

Information & tankar

Hej alla där ute som läser min blogg just nu! Som ni kanske märkt så har uppdateringen på bloggen varit väldigt dålig denna och förra veckan. Det är på grund av att jag har haft mycket med både skolan och i stallet, inte haft någon ledig tid alls. :(
Jag känner att det blir något av en jobbig grej att tänka på, att man liksom inte har uppdaterat bloggen, som ett stort ansvar man har när det just är bokbloggen. Men, jag ska inte lägga ner den. Utan bara ta en liten paus, fixa i ordning allt och få lite mer inspiration för att blogga!
Sen kommer jag tillbaka med intressanta recensioner & annat skoj! Men detta är mest för att jag inte ska känna detta hela tiden att JAG MÅSTE BLOGGA, utan att jag ska kunna slappna av och tänka på skolan och sånt. Men ni kan fortsätta att hålla utkik efter inlägg, för även om jag tar en paus, så kommer jag fortfarande blogga lite ibland tills jag känner att jag kan komma igång som förut igen! :)

Men, vi hörs, kommentera gärna vad ni tycker om just detta med att jag tar paus.
Kram, Andrea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar