lördag 2 februari 2013

OCH VINNAREN ÄR....

......Alba från Boklyckan!! Stort grattis och hoppas du gillar boken du vunnit! 
Jag har mejlat dig och hoppas du ser det snart! :D 

Det var väldigt roligt att i alla fall några var med i tävlingen och jag hoppas att fler vill vara med tills nästa gång jag har tävling!! 
Men nu är det så att jag har inte så många böcker att lotta ut så jag kommer har tävlingar lite när jag känner för det och tycker det behövs. 
Men jaja! Det är kul det med tycker jag! 

Ha det så bra så länge läsare så hörs vi snart när jag lägger ut min nästa recension!

Kram :) 

1 kommentar:

  1. Grattis till vinnaren! :)

    P.S Vinnaren av en glammig väska är nu presenterad i senaste tävlingsinlägget:
    http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

    SvaraRadera