söndag 6 januari 2013

Min första tävling!

Ja, nu är det tävlingsdags här på bloggen och det ska bli riktigt kul eftersom det är min allra första tävling. Så vi får se hur det går. Så jag kanske inte är bäst på det, men man lär sig av sina misstag! ;)

Men i alla fall, såklart tävlar du om en bok. Och denna gången tävlar du om boken Larklight, skriven av Philip Reeve.
För att vara med i tävlingen ska du skriva en kommentar där det står din mailadress och vilka av de saker du gjort under (om du vill ha extra lotter). 
Du kan tyvärr inte vara med i tävlingen om du inte bor i Sverige, då portot som jag betalar för blir alldeles för dyrt. 

Jag lottar vinnaren, för det är enklast nu första gången. 

Saker du kan göra för att få extra stor chans att vinna (få en extra lott) : 

  • Du kan skriva ett inlägg på din blogg (om du har en) om min tävling och länka till min tävling i ditt inlägg.
    Då ska du länka till det inlägget i din kommentar här under.
  • Du kan skriva i din kommentar vilken som är din favoritbok inom genren fantasy, och varför den är så bra. (Jag valde i genren fantasy för att boken jag lottar ut är en fantasybok!)
Jag kom inte på något mer, men jag ska bättra mig tills nästa tävling! :) Men i alla fall, ta chansen och vinn boken Larklight!! Tävlingen avgörs den 31 januari, bara för att det ska bli jämt  med månaderna. Lycka till! :D

3 kommentarer:

  1. varennenr1@hotmail.com
    Moster Malin som väldigt gärna vill vinna en bok!

    Superfin blogg du har!!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Givetvis vill jag delta.
    Mail: albali[at]live.se

    Inlägg: http://boklyckan.blogspot.se/2012/12/tavling-hos-andreas-bokblogg.html

    Jag gillar Harry Potter och Sagan om ringen extremt mycket. Det är underbara bokserier med bra koncept och karaktärer. Magiskt helt enkelt!
    Harry Potter har en väldigt mysig stämning och blir aldrig seg. Blandningen mellan vänskap, ondska och kärlek är helt fantastisk att läsa om.
    Sagan om ringen är helt episkt och magiskt med alla skildringar, och att JRR Tolkien är mannen som skapade fantasygenren gör det hela ännu bättre!

    SvaraRadera
  3. Jag är med!
    Mejl: quiethell@hotmail.com

    Jag älskar verkligen boken "De utvalda: tankeläsaren" som är skriven av Kristin Cashore om jag inte minns fel. Jag älskar verkligen hur Kristin skriver, när jag läste boken var det nästan som att jag var där, jag var Katsa. Jag älskar hur historien går och hur underbar den är. Helt klart en värd bok att läsa om man inte redan gjort det. Hoppas jag vinner :) Kramisar Carro

    SvaraRadera