tisdag 9 oktober 2012

Min favoritbok!

Jag har ju än så länge inte berättat vilken som är min favoritbok. Så jag tänkte passa på och göra det nu!
Min favoritbok/böcker är The Twilight Saga serien. Det finns ingen av dom som är bättre än de andra enligt mig.
Jag läste den första boken när jag gick i trean, när jag hade kommit en bit på boken, ja då var jag fast.
Jag satt nästan hela tiden och läste, läste, läste och läste. Tillslut hade jag plöjt igenom hela serien och jag har läst om dom många gånger efter det. Så bra är dom.
Jag fastnade väl för dom för att författaren beskrev miljöerna, personerna och i princip allt i boken väldigt bra. Och som jag har nämt innan så ser jag ofta bilder i huvudet på platser där dom är. Det gjorde jag hela tiden när jag läste denna boken!
Så Twilight serien är mina favoriter. Då vet ni det! :)



2 kommentarer: