söndag 21 oktober 2012

Boken eller filmen?

Jag är ett stort Twilight fan som många av mina bloggläsare vet! 
Så jag har läst böckerna ett antal gånger... :)

Men eftersom den sista filmen i serien snart kommer ut så tänkte jag fråga er. Tror ni filmen eller boken är bäst? Vad har ni för förväntningar på filmen? Eller ska ni över huvud taget se den? 
Det ska jag självklart om inte åldersgränsen stoppar mig. Det har gått ett ryckte om att det är 15 årsgräns på filmen.. Vad tycker ni om det? 
Jag tycker det är jättedåligt när många 12-14 åringar har väntat på denna filmen och sen inte får se den. Vilken besvikelse! :(
Jag hoppas dom ändrar så att jag och alla andra också kan gå på filmen! ;)
Men vad tror ni, är filmen eller boken bäst? 

2 kommentarer:

  1. Åldersgränsen ska överklagas av nordisk film eller vad det nu var, tror säkert att den ändras - som vanligt. ;)

    SvaraRadera